Author Topic: Interviews!  (Read 66923 times)

Sunscented

  • Free Person of the Code
  • ***
  • Posts: 208
Re: Interview up!
« Reply #15 on: May 20, 2010, 09:53:49 am »
I have to ask before I start reading - Is there any spoilers for Magic Bleeds? :)

Nope.  ;D and it's great fun!  ;)

lacrima

  • Beast Lord
  • ******
  • Posts: 1120
  • IQ may vary
Re: Interview up!
« Reply #16 on: May 20, 2010, 09:59:12 am »
The interview is great. ;D
Master of Procrastination
"No, I'm ranting for fun, because I'm a disagreeable bitch!"

jessie18

  • Alpha
  • *****
  • Posts: 701
  • "Very impressive," I told him. "He can't hear you"
Re: Interview up!
« Reply #17 on: May 20, 2010, 10:01:05 am »
Just read it! Lol. It was funny! :) I love Aunt B. :)

Ying

  • Global Moderator
  • Beast Lord
  • *****
  • Posts: 2414
Re: Interview up!
« Reply #18 on: May 20, 2010, 10:10:11 am »
Love it! I wish they would do it again and next time I want Julie!  <32  <32 Aunt B and Mahon.

3girlmom

  • Global Moderator
  • Beast Lord
  • *****
  • Posts: 1659
Re: Interview up!
« Reply #19 on: May 20, 2010, 10:15:08 am »
 thankU for posting it Sunscented!!!!

" It's a reflex. Hear a bell, get food. See an undead, throw a knife. Same thing really."

Sunscented

  • Free Person of the Code
  • ***
  • Posts: 208
Re: Interview up!
« Reply #20 on: May 20, 2010, 10:58:40 am »
@3girlmom: My pleasure!

@Ying: Ooooh...Julie would be great!

Kitara

  • Beast Lord
  • ******
  • Posts: 1369
  • Whatever, Your Furriness.
    • Facebook Profile
Re: Interview up!
« Reply #21 on: May 20, 2010, 11:05:34 am »
 thankU Sunscented!

LOL I loved it.  :D
Phantom Poodle Art By Ana

Libby13

  • Beast Lord
  • ******
  • Posts: 2279
Re: Interview up!
« Reply #22 on: May 20, 2010, 12:06:19 pm »
Lol great interview  :D
“You look like shit.”  Honesty is important in any relationship.

Nurslings

  • Beta
  • ****
  • Posts: 402
  • Patience is not one of my reading virtues
    • Badass Book Reviews
Re: Interview up!
« Reply #23 on: May 20, 2010, 12:11:30 pm »
 thankU thankU bOOk LIONbook shapEshifteR RoFl
Erika
Addicted to Roarke, Curran, Bones, Barrons and Adam.
Momma to L (7) S (5) C (3) and O (6-12-10)
I blog about books at:  http://badassbookreviews.com/

MinnChica

  • Global Moderator
  • Beast Lord
  • *****
  • Posts: 1707
    • The Book Pushers
Re: Interview up!
« Reply #24 on: May 20, 2010, 12:35:41 pm »
That was great!  <32 it

But did I totally miss in the first three books that Mahon had a mate?!? I totally don't remember reading about her....
The opposite of War isn't peace, it's Creation.
www.thebookpushers.com

Kitara

  • Beast Lord
  • ******
  • Posts: 1369
  • Whatever, Your Furriness.
    • Facebook Profile
Re: Interview up!
« Reply #25 on: May 20, 2010, 12:40:42 pm »
 <32 it.

@ Minn,
No, we never knew he had a mate. Trust me. It would be in my notecards somewhere and since it isn't, this is new info. Will go up on wiki this afternoon sometime.
Phantom Poodle Art By Ana

Dhana

  • Kitten
  • *
  • Posts: 34
Re: Interview up!
« Reply #26 on: May 20, 2010, 01:20:04 pm »
Oh wow! How interesting! And I've laughed a lot  ;D
I really liked the part with all kids being daughters  jumP
 paW
Dhana

Spot

  • Cub
  • **
  • Posts: 91
  • Proud member of the Furries
Re: Interview up!
« Reply #27 on: May 20, 2010, 02:46:01 pm »
oh yes, I can imagine Mahon playing tea party with them lol.
"Ms Daniels is a fierce fighter, competent and tenacious. She shows loyalty to her friends, which is no small thing. She will, however, always be bad for my blood pressure."
-hope this doesn't count as a spoiler, but it was my favorite part. And the part about Curran's hair ;)

Dhana

  • Kitten
  • *
  • Posts: 34
Re: Interview up!
« Reply #28 on: May 20, 2010, 02:54:05 pm »
Oh yes! You're right Spot:
I really could imagine him saying: "I think we're done here"
And him giving a bad look *rofl*
 paW

CheeseBK

  • Global Moderator
  • Beast Lord
  • *****
  • Posts: 3379
  • rabid reader
    • my livejournal
Re: Interviews!
« Reply #29 on: May 21, 2010, 05:38:55 am »
Interview from paperback dolls with.... Aunt B. and Mahon.

Gotta love that interview! Thanks Paberback dolls, ilona and gordon!  weightS

http://paperbackdolls.blogspot.com/2010/05/exclusive-kate-daniels-mahon-and-aunt-b.html